HTML

Válságblog

A világválsággal kapcsolatos írások

Totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Kína megelőzi Amerikát az autóeladásokban?

2009.02.06. 12:07 Androczi Balázs

Az Egyesült Államokban 9,8 millió autó találhat gazdára az idén a GM becslése szerint, míg Kínában 10,7 millió személyautót is eladhatnak

Vélemények az azonos című hírünkről.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://valsagblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9926145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Opalgrün-metallic 2009.02.06. 12:13:45

És Kína megmenti a világunkat

WP12 2009.02.06. 12:24:11

Viszont Kínában csak kínai gyártású autót lehet kapni.

Ottopappa 2009.02.06. 12:38:40

Még egy kicsit nő náluk a "színvonal", és lesz itt olyan környezetszennyezés, hogy ez a mostani ahhoz képest svájci hegyilevegő

Opalgrün-metallic 2009.02.06. 12:51:26

Tehát egyre több pénzt pumpálnak a kínai autóiparba, ami egyre jobb színvonalon kezd el autót gyártani, eljutnak egy olyan pontra (akár), amikor már jobb kocsikat gyártanak versenytársaiknál.
Elkezdődik az export, viszik majd az emberek a jó ár-érték arányú autókat, ami azt eredményezi, hogy azok a márkák, amik nem fognak tudni most, a válságban fejleszteni, lemaradnak. Vége lesz az amerikai autóiparnak.
Ha ez tényleg igaz, akkor fölösleges támogatni a "nagy hármakat".

butch400 2009.02.06. 14:20:33

Jajj, azért nem kéne (talán) még temetni őket. Mármint igaz, amit mondasz, azzal nincs is semmi gond, csak azért kár lenne azért a sok zseniális járműért. Egy jó kis Ford Expedition vagy F-Series Super Duty azért nem az az autó, amivel bármikor is fel fogja venni a versenyt bármelyik másik típus. Persze, tudom, hogy alváz, meg merevtengely, meg hogy Európában már 30 éve is ciki lett volna ez a technika, de nem is az a lényeg, hanem hogy benne ülsz egy nagy V8-as dögben és elég jó fílingje van. Volt alkalmam többször vezetni 6.4-es Powerstroke dízel F-350-et, és azért az tényleg teljesen más világ. Szóval én sajnálnám, úgyhogy támogatnám is őket, annak ellenére, hogy ez valószínűleg nem térül meg sosem.

lacza87 (törölt) 2009.02.06. 15:11:43

"eljutnak egy olyan pontra (akár), amikor már jobb kocsikat gyártanak versenytársaiknál"
Ez nem mostanában lesz, ahhoz a másolásnál egy kicsit több dolog szükségeltetik.

trewq 2009.02.06. 20:04:18

". Vége lesz az amerikai autóiparnak.
Ha ez tényleg igaz, akkor fölösleges támogatni a "nagy hármakat". "
Az amcsi autóipar már régen lemaradt. Az utóbbi pár évben a legtöbb autógyár pl. Toyota vastagon nyereséges volt, míg az amcsik csak a pénzt égették. Az 5-10 éves válság után semmi sem marad belőlük.

Globetrotter2014 2009.02.10. 08:42:47

Azért pár apróságot tisztázzunk. a többmilliárdos kínában kb annyi auttó adnak el mint a 300milliós USÁ-ban. Persze az más kérdés, hogy az ameriaki átlagautók a toyota camry és a Chevrolet Suburban, míg a kínai autók mászakilahg még mindig a Lanos klónjai (ok hogy gyorsan fejlődnek, de van is honnan). Ha kínaiak eljutnak egy színvonalra és elkedzdenek exportálni, megerősödik a Jüan és hirtelen nem lesz olyan olcsó. Ezt szúrta el a Bush ifazgatás, igaz eddig a Kína külkereksekdelmi többlet amerikai állampapírba vándorolt, tehát rosszul így sem járt eddig Amerika... Amőgy Clintonék egyszer már padlóra küldték a japán autóipart a 90es évek közepe felé, csak annyit követeltek, hogy vagy japán felhagy a Jen mesterséges leértékelésével vagy jönnek a büntetővámok. Jen fel, export le, 2-3 éven belül a Nissant és a Mazdát küldöldi cégek mentették meg a csődtől.
süti beállítások módosítása