HTML

Válságblog

A világválsággal kapcsolatos írások

Totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

1,5 milliárd eurót kap a francia autóipar

2008.12.05. 12:52 Andróczi Balázs

A francia állam is megpróbálja átsegíteni autógyártóit a pénzügyi krízisen

Vélemények az azonos című hírünkről.

3 komment

Címkék: francia peugeot citroen renault psa

A bejegyzés trackback címe:

https://valsagblog.blog.hu/api/trackback/id/tr81805766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PistonHead 2008.12.05. 22:55:13

A képen a francia Lopakodó látható?

mr.editor 2008.12.09. 15:39:01

Én egy percig nem sajnálnám, ha a francia autók eltűnnének végleg.
(Persze a munkanélküli francia gyári munkást azt sajnálnám, de ez más téma)

csempesz605srti 2008.12.15. 12:30:59

Nekem francia autóm van és szeretem. Igaz, nem a mai műanyag autók korából való. Én például a francia emberekkel nem vagyok kibékülve.:)
süti beállítások módosítása